Subject: FW: Traani tee 1 kinnistu liitumised 0,4 kV elektrivõrguga II etapp, Saku alevik, Saku vald, Harju maakond
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Oct 2024 15:14:58 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/17122-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Tanel Heering <[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 16, 2024 1:45 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Traani tee 1 kinnistu liitumised 0,4 kV elektrivõrguga II
etapp, Saku alevik, Saku vald, Harju maakond

Tere!

Allpool vastused Teie märkustele. Uued failid kättesaadavad uue taotluse
alt.
<https://elefish-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/tanel_heering_elefish_ee
/EljqowlqnrdEjNLujq2WKkwBgkgRRGfgI8ml6FJl6CAOQg?e=fb6lpF>  Traani tee 1
kinnistu liitumised 0,4 kV elektrivõrguga II etapp (TRAM KK taotlus)

*	Palume edastada juurde asendiplaan ka dwg kujul. – dwg taotlusest
välja jäänud jah, minu viga, lisasin juurde.
*	Palume parandada asendiplaanide 04 ja 05 pdf versioonide
loetavust. Hetkel katab tekst (Joonis) osaliselt joonist. – Väljaprindil
on ebavajalik layer aktiivne jäänud, tekst joonistelt eemaldatud.
*	Palume asendiplaanil ristumistel riigiteega kajastada nn noolega
kastis kaitsetoru tugevus 1250N ning min sügavus 1,5m. – Info lisatud
asendiplaanile.
*	Palume seletuskirjas kajastada, et maakaabli vähim sügavus
riigitee katte ja mulde all on 1,5m ning kaitsetoru survetugevus 1250N. –
Lisatud seletuskirja lõiku 2.2.1.
*	Palume IKÕ pdf plaanidele juurde lisada vastav tabel (pdf
plaanidel tabel ei kajastu) ning kirjanurka lisada projekti nimi ja töö
nr. – Lisatud, printimisel millegipärast ära kadunud.
*	Palume parandada IKÕ plaanide loetavust ning eemaldada kõrgusarvud
ning kajastada taustainfo hallina. – Nõus, muudetud.
*	Lisaks palume kajastada riigitee katastriüksuse nimetus ja nr
asendiplaanil ilma kattuvusteta, selliselt et tekst oleks loetav. –
Muudetud.
*	Tingmärkides Koormatava ala mõiste asemel palume kasutada
vastavalt näidisele IKÕ seadmise ala. – Muudetud.
*	Tabelis on kajastatud riigitee nimetus, kuid õige nimetus on
Tallinn-Saku tee. Palume parandada. – Muudetud.

*	Seletuskirja palume lisada, et tehnovõrkude teemaale paigaldamisel
on kõrvalekalded kooskõlastatud projektist keelatud. - Lisatud
seletuskirja lõiku 2.2.1.

Lisaks, et Tehnovõrgu riigiteealusele maale paigaldamise korral peab
tehnovõrgu omanik enne projekti realiseerima asumist esitama
Transpordiametile vormikohase taotluse koos projektis kooskõlastatud
asukoha-skeemiga tehnovõrgu paigaldamise ja talumise lepingu sõlmimiseks
(vorm saadaval Transpordiameti kodulehel). Sõlmitud leping on aluseks
riigitee alusel maal projektijärgsete tööde teostamiseks vajaliku
liiklusväliste tööde loa väljastamiseks. – Lisatud seletuskirja lõiku
3.7.7.

Lugupidamisega,

Tanel Heering

Projekteerija

59002913

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 15, 2024 5:40 PM
To: Tanel Heering <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Traani tee 1 kinnistu liitumised 0,4 kV elektrivõrguga II
etapp, Saku alevik, Saku vald, Harju maakond

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada.

*	Palume edastada juurde asendiplaan ka dwg kujul.
*	Palume parandada asendiplaanide 04 ja 05 pdf versioonide
loetavust. Hetkel katab tekst (Joonis) osaliselt joonist.

*	Palume asendiplaanil ristumistel riigiteega kajastada nn noolega
kastis kaitsetoru tugevus 1250N ning min sügavus 1,5m.
*	Palume seletuskirjas kajastada, et maakaabli vähim sügavus
riigitee katte ja mulde all on 1,5m ning kaitsetoru survetugevus 1250N.

*	Palume IKÕ pdf plaanidele juurde lisada vastav tabel (pdf
plaanidel tabel ei kajastu) ning kirjanurka lisada projekti nimi ja töö
nr.

Palume parandada IKÕ plaanide loetavust ning eemaldada kõrgusarvud ning
kajastada taustainfo hallina.

Lisaks palume kajastada riigitee katastriüksuse nimetus ja nr
asendiplaanil ilma kattuvusteta, selliselt et tekst oleks loetav.

Tingmärkides Koormatava ala mõiste asemel palume kasutada vastavalt
näidisele IKÕ seadmise ala.

Tabelis on kajastatud riigitee nimetus, kuid õige nimetus on Tallinn-Saku
tee. Palume parandada.

*	Seletuskirja palume lisada, et tehnovõrkude teemaale paigaldamisel
on kõrvalekalded kooskõlastatud projektist keelatud.

Lisaks, et Tehnovõrgu riigiteealusele maale paigaldamise korral peab
tehnovõrgu omanik enne projekti realiseerima asumist esitama
Transpordiametile vormikohase taotluse koos projektis kooskõlastatud
asukoha-skeemiga tehnovõrgu paigaldamise ja talumise lepingu sõlmimiseks
(vorm saadaval Transpordiameti kodulehel). Sõlmitud leping on aluseks
riigitee alusel maal projektijärgsete tööde teostamiseks vajaliku
liiklusväliste tööde loa väljastamiseks.

Palume edastada komplektne täiendatud projekt, kas minu e-mailile või
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Tanel Heering < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 2, 2024 4:28 PM
To: Transpordiamet < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Traani tee 1 kinnistu liitumised 0,4 kV elektrivõrguga II etapp,
Saku alevik, Saku vald, Harju maakond

Tere!

Projekteerime Elektrilevi OÜ tellimusel Traani tee 1 kinnistu
elektriliitumiste II etappi, mille käigus rekonstrueeritakse 10 kV
elektrivõrku Saku alevikus. Kokku on ka kaks ristumist TRAMi teedega.
Palun projekt kooskõlastada.

Kooskõlastuse taotlus:
<https://elefish-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/tanel_heering_elefish_ee
/EljqowlqnrdEjNLujq2WKkwBgkgRRGfgI8ml6FJl6CAOQg?e=cAJOKL>  Traani tee 1
kinnistu liitumised 0,4 kV elektrivõrguga II etapp (TRAM KK taotlus)

Lugupidamisega,

Tanel Heering

Projekteerija

59002913

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.